18:23

Söndagar är verkligen inga roliga dagar längre. Förut var det ju iallafall Ensam mamma söker som förgyllde dagen betydligt och för en vecka sen lite drygt satt jag, Mathias och Frida och såg finalen. Det kunde inte ha blivit bättre faktiskt.

Idag har jag jobbat med reklamen vilket gick sådär eftersom det är punka på vagnen och reklamen vägde ungefär 245 kilo. Efter det skrev jag klart och skickade in loggboken och har övat lite på min engelskaredovisning, är så sjukligt nervös eftersom det värsta jag vet är att prata inför folk.

Nu sitter jag och väntar på att Paradise Hotel ska börja (haha varför ser jag bara b-serier?) och ska försöka skriva lite på svenskan innan. Kul va?

JAG SAKNAR MATHIAS JÄTTEMYCKET förövrigt, så mycket att jag var tvungen att skriva det i stora bokstäver hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0