20:25 if i don't live today, then i might be here tomorrow.

JAG ÄLSKAR FREDAGAR!!!!!!! JAG GICK HELA VECKAN I SKOLAN UTAN ATT SKOLKA!!!!!!!!!
Okej, jag är faktiskt lite stolt över mig själv över det för det brukar bli en eller två lektioner som jag inte "orkar" med, eller att jag har annat som jag prioriterar.

Blev iallafall klar med allt temaarbete idag, har skrivit ihop allting så nu ska det bara bearbetas under helgen. Annica flyttade fram provet i franska (tack!!!!!!!!!!!!!!!) och jag hade kul i skolan. En toppendag med andra ord. Efter skolan tränade jag så hårt att jag trodde jag skulle svimma, eller iallafall spy. Skönt när det var över iallafall!

Ikväll blir det nog lite prat med min POiJKVEN .___. och se någon film.

Just det, dagens bästa händelse var när Linnéa ringde och sa att Makthaverskan skulle spela på Skylten. Det var längesen jag blev så glad, sitter hemma nergrävd av allt hemskt plugg alldeles för mycket, så det ska bli skönt att ha någonting att se fram emot. De spelar den femte december för övrigt.

JOHAN IS MY MAAAN okej Emmaboda 09 pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0