20:35

Kom hem för någon timme sen och nu har jag suttit och plågat mig med den här historieuppgiften som vi minsann har tills imorgon. Förstår inte särskilt mycket av det och kommer troligtvis blanda ihop det, men nu har jag iallafall gjort ett försök.

Idag kom jag till skolan tio i åtta eftersom det är ojämn vecka= grupp A som har naturkunskap, men nej vi bytte vid lovet så vi hade sovmorgon till tio. Det rockar inte, men jag fick iallafall prata lite med tjejligan ;););). Okej var bara tvungen att skriva sådär för jag hatar när folk skriver; "ska på middag med tjejerna!" Då vet ni det med. Kan ju bara tillägga som en liten extrasak att det skulle vara g-a-l-e-t kul att åka till Paris/Berlin med de i klassen. Tyvärr ville några vänta i ungefär två år och nejtack!!!!!! Jag ska minsann åka snart hihi.

Mycket tråkig text idag. En sista sak att tillägga är att jag har VARIT NYTTIG HELA DAGEN!!!!!!!! Yes. (Ja, jag har godisförbud från och med idag..)

Imorgon ska jag minsann skriva loggbok och längta lite mer tills Mathias sover hos mig. <3 Miheheheheheheh okej, ja, jag har inte träffat honom på ungefär lite över fyra veckor. Det börjar märkas nu.

ps. Littl'ans är väldigt värda att lyssna på. ds.

Godnatt! Imorgon kommer det förhoppningsvis bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0