21:22

Fredag. Kväll. Såg nyss en av de ytligaste filmerna jag sett i hela mitt 17åriga liv, Wildchild.

Dagen har varit prima för övrigt, förutom två incidenter. På temalektionen drack jag kaffe på biblioteket med Elsa och Felicia. Fejnt. Sen förstod jag alla tal på mattelektionen vilket kändes ganska bra inför provet som är nästa fredag. När skolan var slut hade vi en tävling, jag, Felicia, Elsa och Karolina. Man skulle börja med att säga penis ganska lågt, och sen var nästa person tvungen att säga det lite högre och så fortsatte man så. Så ja, idag har vi skrikit penis det högsta vi kan utanför skolan. Mogna_brudar. Det blev inte bättre av att jag var sjukt kissnödig att jag höll på att dö för att jag skrattade så mycket. Ayah.

Efter skolan körde jag ett jättehårt gympass som jag är jättenöjd med. Efter det så tänkte jag; ja men jag ska minsann in på Ica nu när jag inte ätit något dåligt sen i söndags! Sagt och gjort, jag blandade ihop en perfekt fredagsblandning och skulle betala. 66 kronor hade jag på kortet och när jag ska betala så säger kassörskan att kortet inte fungerar. Kul. Det kostade 20 kronor och jag hade 19 kronor, då kan man ju tycka att hon borde sagt; äh men den kronan bjuder jag på! Men nej. Vissa människor kan visst ta vara på varenda krona och istället förstöra min fredagskväll. Dagens ris till dig.

Sen gick min mobil sönder och sen började den funka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0