det här har jag blivit glad av idag:

lykke li by serhio.
Lykke li. Det påminner nog mest om när jag såg henne på P&L och jag stod i strumpor på Mathias skor.

Ballerina. Ordet ballerina påminner mig om så hemskt många saker. Balettskolan i Göteborg som jag gick på när jag var liten och på ett ungefär världens godaste utflyktskex.
Early morning on the river Seine by Vincent Montibus.
Paris. Åh, jag vill åka dit nu, nu, NU. Men jag får allt vänta ett tag till minsann. Idag ringde Elsa och sa att hon var på promenad på den gatan vi ska bo på. Hon var på promenad på Google Earth. Vår lägenhet har en blå dörr och mitt emot kan man visst få benen vaxade för endast tre euro och det finns ett café i vårat hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0