sing sing sing

Godkväll!

Om 12 minuter börjar Oskyldigt dömd som såklart är onsdagens höjdpunkt. Jag tog lite kort förut på när jag lagade mat men orkar inte ladda upp det nu så det gör jag senare ikväll eller imorgon. Idag har det varit en bra dag, fick jättebra betyg på mina franskauppsatser som jag kämpade så hårt med! Är hur nöjd som helst och ibland märks det att man lägger ner tid på saker. Borde fortsätta med det egentligen.

Imorgon har jag utvecklingssamtal och jag är jättenervös över det på grund av några saker. Hoppas verkligen att det går bra, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra hihi. Imorgon är det också Mammas pojkar, wiho. Imorgon är det också dags för en riktigt ball outfit hehe, njaaaaa inte riktigt.

Nej men vi hörs då. Pussissssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0