tack josefine

Låtar som..
har gjort mig glad: Who's got the crack - The Libertines
har gjort mig ledsen: No time for us, akustiska såklart, - Broder Daniel
jag vill dansa till: D.A.N.C.E - Justice (emmaboda 08 åhhhhhhhh) 
jag vill dansa ännu mer till: Ramlar - Håkan Hellström
lugnar ner mig: Albion - Babyshambles
jag lyssnar på för att bli pepp: Tom Petty - Kristian Anttila (hahah)
påminner om kärlek: Always Love - Nada Surf
påminner om gamla tider: Shoreline - Broder Daniel
påminner om ångest: I'll be gone - Broder Daniel
jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Don't call it love - Littl'ans
är väldigt, väldigt bra: Fuck forever - Babyshambles
jag lyssnar på när jag är kreativ: Postcards from Italy - Beirut 
påminner om sommardagar:  Long before Rock'n'roll - Mando Diao
påminner om våren: Aprilhimlen - Håkan Hellström
påminner om en bra film: La valse d'Amélie - Yann Tiersen
påminner om staden jag tycker om: Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström
jag lyssnade på när jag var 13: Shoreline - Broder Daniel
jag lyssnade på när jag var 15: Killamangiro - Babyshambles
jag lyssnade på när jag var 17: Josef - Makthaverskan
jag lyssnar på just precis nu: The Pressure - Moneybrother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0