v.48

måndag:
08:10-15:10
skola (inlämning engelska)
16:30-18:00 tränare
19:00-20:30 plugga (matte, tema)

tisdag:
studiedag
tyvärr lär jag behöva vara i skolan ändå pga. temat.
träna
plugga (matte)

onsdag:
studiedag
träna
plugga (matte,tema)

torsdag:
08:10-16:00
skola
13:00-13:20 musikskolan
17:00-19:00 plugga (matte,tema)

fredag:
08:10-14:40
skola (gen.rep tema, matteprov)
15:00-16:00 träna

lördag:
plugga (franska, tema)

söndag:
reklam
plugga (franska, tema)

Som ni ser så har jag ännu en helvetesvecka framför mig. Det ska bli så otroligt skönt att komma ifrån den här hemska skiten som jag har hamnat i just nu. Ibland förstår jag faktiskt inte varför jag utsätter mig själv för det här, jag är verkligen inte särskilt smart och är rätt dålig på det mesta. Någonstans tror jag att anledningen till att jag faktiskt stannar kvar är för att jag har börjat trivas och att jag faktiskt tycker det är intressant. Om två veckor är allt över. Då har jag bara ett engelskaprov man inte kan plugga på och ett samhällsprov (underbart att bara ha ett prov!!!!!!!!!!!), plus att jag får träffa min pojkvän igen.
Två veckor klarar jag. Om två veckor är det Makthaverskan.
Jo, jag klarar mig, jag ska allt stå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0