08:47 (47!!!!!!!!!!!!!) sovmorgon

Godmorgon och förlåt för dålig uppdatering, blogg.se har inte riktigt funkat som det ska förstår ni. Jag har sovmorgon tills klockan 13.00 och slutar 14:40. Jag ska se Andra Avenyn och sen blir det att plugga ett tag tror jag minsann. Sen ska jag fixa iordning mig och tralla iväg till skolan. Hoppas det är kallt idag.

Igår pluggade jag nästan ingenting, det känns som att så fort som jag tar i pluggapprerna så mår jag dåligt och blir helt skakig. Jag hatar att plugga. Om två dagar ska jag ha en engelskadiskussion om genteknik någonting? Känns ju bra för jag HATAR HATAR HATAR HATAR att argumentera och prata inför folk (även fast det bara är halvklass) och sen är det på ENGELSKA. Och då kommer jag inte våga säga någonting eftersom vissa i klassen är så bra på engelska och då tänker de säkert på grammatiska fel osv osv (ja jag har hört att ni påpekar det ja.). Skitsamma egentligen. Har ett nytt knep jag tänker testa, hoppas det funkar. Mer om det tänker jag inte berätta.

Idag spelar Krunis på Skivlagret, tyvärr hinner jag inte dit eftersom jag minsann ska plugga och träna. Hurra vilket roligt liv jag har. Men snart kära vänner, snart är det lov. Och efter lovet kommer Mathias. WOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okej nu ska jag vara tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0