10:42 studiedag

Att vakna med regnet som smattrar mot rutan är bland det bästa sättet man kan vakna på. Gjorde nyss en smoothie på jordgubbar, annanas, mango och banan som blev väldigt lyckad. Fin start på dagen? Ja.

Igår var det en bra dag, alla lektioner flöt på som dem skulle. Fick VG- på mitt engelskaprov som jag i princip chansade mig igenom. Ibland har man väl lite flyt iallafall! Efter skolan åkte jag, Elsa och Josefine hem till Josefine i väntan på att bion skulle börja. Väl i stan mötte vi upp de andra och sen började filmen, som jag tycker var jättebra! Den handlade mycket om att man måste tro på sig själv även fast det i vissa situtationer kan vara väldigt svårt. En bra film helt enkelt, med en väldigt snygg skådespelare (som hela Sverige också tycker, såklart). Efteråt skulle de fika, men jag drog mig hemåt och såg Oskyldigt dömd med Frida istället, vilket var ett underbart bra val. Persbrandt är bäst!!!!

Idag, jaha vad står på schemat dåååå. Ingenting faktiskt! Ska ladda hem en film till Engelskan och sedan skriva en resumé om den, kul jul. Sen har jag egentligen musikskoletid men jag orkar inte åka in till stan med äckligt hår för att spela i 20 minuter, i ösregn.

Kanske blir det gymmet ikväll, det lutar åt det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0