11:01 autumn fallin'

Jag håller på att måla naglarna. I rött, som vanligt. Och jag som hade tänkt ha de lite mer neutrala i kanske någon rosa eller något sånt. Men nej, det blir rött. Rött är finast. Dagens i-landsproblem. Om en timme och 15 minuter ska jag åka till skolan. Innan dess ska jag ha valt ut kläder, torkat håret, plattat det, sminkat mig och ätit. Och fixat fram mina träningskläder som just nu är på fri fot i huset.

Ikväll (om jag får tid över till någonting annat än att plugga,vill säga) ska jag tipsa er om dem. Nu ska jag hitta hårfönen.

Jag har skrivit ut fakta om GMO och sammanfattat ungefär 4 sidor text, till 3/4 A4sida, om droganvändandet i Mexico. Ikväll ska det minsann skrivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0