12:45 killing us softly.

Godmorgon/goddag.

Igår hade jag en icke-sitta-vid-datorn-dag. Efter skolan gick jag till biblioteket och lånade två böcker på engelska. Vet inte vilken av dem som jag ska läsa. Helst av allt hade jag velat prata om My prodigal son. Men nej det fick jag ju inte. Sen tränade jag en stund och efter ett jobbigt benpass åkte jag och pappa och handlade.

Efter en lång och varm dusch somnade jag en halvtimme eller två, åt lax och risotto och började se Beck med min syster. När 20 minuter hade gått så stängde vi av och jag gick och la mig. Vid tio somnade jag. Bra bra.

Den här helgen kommer blir ett HELVETE. Jag har åtta saker som ska göras innan lovet varav fem ska vara avklarade på torsdag. Kommer aldrig komma levande ut det här känns det som. Och jag som ville ha lite fritid NÅGONGÅNG. Nu håller jag på att försöka fixa ihop ett urdåligt loggboksinlägg iallafall. Vi får väl se hur det slutar.

Ikväll kommer iallafall Mirre. Den som gissar rätt får en cool länkning ;););).

15:30 ska jag vara klar med loggboken iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0