15:17 måndag.

Eftersom jag inte har varit hemma i helgen så har jag inte kunnat/hunnit blogga, synd för er hehe. Helgen spenderades i Stockholm med min familj, inga bilder togs. Vi såg Hairspraymusikalen som var helt okej. Vi handlade också en del, jag och min syster. Och så såg vi Jossan från Andra Avenyn (<3) och en kille från Peace & Love. Det var coolt.

Söndagen spenderades ute i regnet och på Moderna Muséet, jag köpte en tavla. Ingen äkta tavla, förstås, utan en kopia som säkert finns i hundratusentals exemplar.

När jag kom hem sprang jag ut i regnet med all hemsk reklam och efter det begav jag mig till Josefine där det bjöds på trevligt sällskap, Ensam mamma söker (Thomas och Mathias åkte ut JAJAJAJAJA!!!) och Gossip Girl hela natten lång. Trevligt!

Idag cyklade jag till gymmet runt halv 12 och lärde mig alla maskiner. Nu kommer jag bli lika vältränad som en man om jag fortsätter såhär. Det är ju trots allt mycket roligare att köra styrka än att springa på löpband eller sitta på en motionscykel.

Snart får ni lite bilder av vad jag köpte i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0