16:30 stockholm


Jag hade höga förväntningar på att hitta någonting från Beyond retro, men nej. Däremot blev det en glammig portmonä.

Okej egentligen är det min systers halsduk, men jag tyckte om det så mycket att den fick vara med här. Den är vinröd/lila, mjuk och alldeles sådär perfekt stor till en jeansjacka. (Typiskt mig att tänka vad jag ska ha för någonting till våren..) Från Monki.

En enorm tshirt från Monki fick också följa med hem. Den hade jag tänkt ha ett svart smalt bälte i så den inte blir så stor/lång, och en jeansjacka och vinröda sammetstights till. Ge mig vår, okej?

Okej det här är en väldigt hemsk bild men det struntar vi i. Jag köpte ett par nya sammetstights, även de från Monki. Hög mysfaktor va.

En ny tygkasse fick följa med också. Inte världens finaste precis, men en tygkasse kan man aldrig få för många av! Från Weekday.

Köpte en snygg tshirt från H&M också men den ville inte vara med på bild idag. Kanske imorgon, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0