16:50 röda löv, kyla och champinjoner.

Vi kan ju börja med fredagkvällen i små, små korta drag.

Linnéa kom hem till mig vid fyra, vi fixade oss lite och sen åkte vi till Hjulsbro för att grilla med några i hennes klass. Mysigt och lite sådär halvgalna idéer. Åkte dock hem tidigt, pratade om politik och ideal (?) och somnade sedan på golvet på en filt framför våran kamin. Så kan det gå ibland.

Idag vaknade jag vid tolv, läste igenom och strök under viktig fakta i geografidelen. Bra va? Sen gick jag och mamma en långpromenad i kylan bland alla röda och gula löv. Promenaden avslutades på Ica där vi köpte champinjoner och mozarella.

Nu ska jag minsann läsa lite i My prodigal son som är väldigt rörande, trots att jag bara har läst runt 50 sidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0