17:54 Let's leave.

Vi har äntligen kommit igång med temat nu och har kommit på vad vi ska ha en redovisning om. Det blir nog finemang tror jag.


Väl hemma pluggade jag och har nu sammanfattat hela (ja ni spintare läste rätt) häftet. Extremt mycket jobb och tid gick åt, men ack så värt det kommer vara att bara behöva läsa på cirka 20 sidor istället för 42. Nog om plugg tycker jag. För ett litet tag sen så såg jag klart Oskyldigt dömd. Det är nog mitt favoritprogram faktiskt. Förut såg jag nästan aldrig på TV, men nu ser jag på ganska så många olika program;

Ensam mamma söker
Andra Avenyn
Riverside
Mammas pojkar
Oskyldigt dömd
Inlåst


Kanske inte så jättemånga ändå..

Kommentarer
Postat av: Elin

andra avenyn! sjukt najs! :D

2009-10-15 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0