18:11 the wind starts blowing

Lillördag. Känns lite som att alla mina inlägg går på rutin på onsdagar, de börjar alltid med ordet lillördag. Så kan det vara ibland. Dagens roligaste lektion var föreläsningarna om biologisk mångfald och religion i aulan idag. Kändes som att jag fick en bra överblick om det iallafall. Håltimmen spenderades med Josefine på biblioteket där vi pluggade till temaprovet. Min överstrykningspennas färg tog slut och jag hann sammanfatta naturkunskapsdelen. Inte så illa.

Fick även tillbaka min engelskatext som jag skrev för någon vecka sen, fick väldigt bra omdömen på den, fint beröm och sånt, vilket är bra. Har väldigt svårt med att prata engelska och det är verkligen det värsta jag vet, däremot är jag bättre på att skriva. Frågan är då VARFÖR inte själva uppgiften betygsattes? Synd att sånt som man får bra på inte ska ha någon större inverkan på betyget. Jobbigt i-landsproblem hehe.

Nu ska jag finally sätta mig och lära in ungefär 80 verbformer innan klockan 21. Då ska jag allt få en belöning för mitt lidande när lilla Persbrandt är på TV. Finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0