18:35 Köpenhamn och överallt

Lillördag är snart avklarad. Nu väntar bara lite matte och en film med familjen eftersom mamma fyller år idag.

Idag var det en helt okej dag, cyklade till skolan med gula löv flygandes omkring mig och fin musik i öronen. På SPINTen fick vi reda på temagrupperna, jag kom med Maria vilket känns helt jättebra va. Efter skolan trallade jag ner till Åhléns för att träffa solstrålen i mitt liv (hahah okej det där lät sjukt). Mirre alltså. Vi gick till banken och sen promenerade vi hem. Det känns ju helt-okej-galet-bra att ha henne vaaaaa. Med tanke på att ha någon, så saknar jag Mathias och tycker han ska komma hit snart. Skulle väl vara ganska fint och mysigt. Är så glad att jag har honom. <3

Nästa vecka kommer bli en helvetesvecka, helt klart. Historiaseminarie på tisdag, franskaprov på torsdag och så ungefär 100 småläxor. Veckan efter är det ett fett SPINTprov. Och ni som inte vet vad ett sådant prov är för något, så kan man väl säga att det är ett historieprov,religionsprov,geografiprov och samhällskunskapsprov i ett. Alltså fyra prov i ett. Ganska jobbigt om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: Josefine

väääldigt jobbigt skulle jag påstå, spintprovet alltså. Men café M löser allt? :)

2009-10-07 @ 20:26:47
URL: http://www.josefinew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0