19:17 café m, temaprov och riverside

Igår:
Jag och Mirre pluggade matte hela kvällen som ni säkert märkte på Facebook..Hon är bra den bruden. Jag bakade goda muffins med, fast de blev inte särskilt fina så jag ska göra nya tills på fredag då Frida fyller år. Fast då blir det med choklad istället. Just nu börjar mitt förbud mot allt med socker i, tills på fredag. Bra va? (förutom den glassen som jag kommer äta till Ensam mamma söker<3.)

Idag har jag jobbat någon timme med reklamen, för att sedan cykla in till Café M där jag mötte Josefine och pluggade över en Grekisk sallad och en chaite. Det gick finfint med ett mycket bra pluggsällskap! Cyklade hem med mamma genom ett KALLT Linköping. Blir nog till att använda min duffel imorgon om det är riktigt kyligt på morgonkvisten va.

Nu ska jag snart börja se Riverside och sen är det dags för veckans höjdpunkt! ENSAM MAMMA SÖKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0