20:02 svart är ingen färg, det är så man känner sig.

Nu har jag, samtidigt som jag har pluggat franskaverb, lyssnat på Markus Krunegårds nya album Prinsen av Peking. Imorgon blir det att lyssna in det andra nya, Lev som en gris dö som en hund. Riktigt bra! Ser verkligen fram emot en till festivalsommar om Krunis spelar lite vaaa. När jag tänker på Markus Krunegård och Sommar, så dyker två minnen upp.

minne ett:
Emmabodafestivalen 08, Mirre somnade MITT på ängen under en svart filt just när han spelade Jag är en vampyr. Jag dansade loss själv och hittade Sofia och tillslut fann jag JP.

minne två:
Siesta 09. Jag och Linnéa som är jätteglada och sådär som man ska vara på festival, sjunger med mansröst (haha) under Rocken spelar ingen roll längre. Det var fint, riktigt fint.

Nu ska jag se Killing us softly och sen blir det att gå och lägga sig. Oskyldigt dömd får jag ta imorgon, det är jag för trött för nu.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: sarah

Haha, krunegård @emmaboda08 var ju en fail konsert i sig. 85% av publiken gick ju efter Jag är en vampyr. :P

2009-10-14 @ 23:45:18
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0