21:19 lite ny musik har ju aldrig skadat.

Godkväll!

Eftersom min syster har 8 gb på sin ipod så har jag laddat hem lite ny musik som jag håller på att fixa över. Håller även på att konventera Amélie from Montmartre. Kan det bli bättre? Nej, jag skulle inte tro det..
Jag har lagt in lite Jaymay, Krunis två nya skivor, Sufjan Stevens, Johnossi, Lars Winnerbäck (min systers favorit) och [ingenting]. Ser fram emot två långa bilresor imorgon.

När man var liten kunde man ha ett såntdär nackskydd (?) som var format som typ en anka eller någonting, som man hade när man skulle sova. Ett sånt skulle jag vilja ha!!! Skulle vara galet skönt att kunna sova i en bil utan att få halvt nackspärr. Jaja då vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0