det värsta jag vet.

  • spetsiga skor
  • polotröjor
  • folk som älskar ett band efter att ha lyssnat på en låt
  • folk som räcker ut tungor på kort
  • backslick
  • fötter
  • disktrasor
  • folk som köper bdtröjor/väskor/skivor/planscher på en gång efter att ha lyssnat på dem i tre veckor
  • ostkanter
  • folk som överdriver händelser
  • franskalektioner
  • ofixade ögonbryn
  • svett
  • folk som förändras och sviker
  • solglasögon med ränder
  • folk som hatar gaybloggen-amir

det var väl allt jag kom på just nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

det värsta jag vet är när folk inte kan svenska grammatik! det heter "bland det värsta jag vet" om du ska ha flera alternativ annars kan du bara skriva ett. haha nu var jag jävligt irriterande.

2009-10-08 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0