festivalpepp!!!!

HEJ FY VILKEN NICE MÅNDAG VA!!!!!!!!!!!!!

Mirran påminde mig genom hennes namn på msn om att Emmabodabiljetterna släpptes idag. Ropade på pappa så yes, EMMABODA 2010 = bokat. Peppt?Ja.

Har även hittat en pepp festivalkompiz till Siesta, än så länge är det jag och Felicia som ska åka och inviga festivalsommaren 2010. Märks det att jag är pepp?
Tror dock inte det blir några mer festivaler om det inte bokas Pete eller något. Får satsa på att ha det galet bra i Paris istället. Har faktiskt lagt undan 500 kr varje månad nu så ja. Känns som en rätt finfin resa.

PEPPPPPPP

och många har frågat (msn/skolan/sms) varför jag och Linnéa aldrig ses längre. svaret är väl att vi har glidit ifrån varandra. skulle göra ganska mycket för att få tillbaka det fina g (hehhehe) som vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0