lillördag

Lillördag. Okej nu började jag sådär igen. Jag kom hem för ett tag sedan och har nyss avnjutit en god och mäktig halloumisallad, hittade även den mest perfekta avocadon jag sett någongång. Den var sådär hård, fast ändå mjuk. Nog om det va.

Snart kommer min lilla mormor och morfar, l-ä-n-g-t-a-r. Mormor är min lilla skatt! Haha. Ikväll ska jag minsann inte göra någonting som har med läxor att göra. ALDRIG. v.v.p. VÅGA VÄGRA PLUGGA.

Egentligen skulle jag tränat idag men får träna imorgon och på fredag istället. Då vet ni hehehehe.

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Man blir smal :) Och jag ska bli lika smal som min bror!

2009-10-21 @ 17:47:37
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0