min dag i stora drag.


Jag vaknade runt halv nio och granskade min nya tavla som jag köpte i Stockholm. Fin va?

Jag satte mig vid datorn och påbörjade mina tre olika franskauppsatser. Ingen utav dem fick ett slut.

Jag och min syster lyxade till det och gjorde alldeles för mycket mat som ingen åt upp. Men gott och tjusigt var det ju allt.

Min syster är ganska bra ibland.

Okej en hemsk bild på mig men det kan vi ju strunta i. Jag cyklade iväg till frisören, därav ofixat hår.
Väskan är från Weekday, jackan från Monki och skorna är från Scorett.

Nu väntar en mysig tvkväll med min syster. Oskyldigt dömd och Southland står på agendan.

Kommentarer
Postat av: sarah

Haha, jäklar vad lika du & din systra är, lejsa.

2009-10-29 @ 23:42:39
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0