sånadärna bloggar som jag tycker om.

Jag bestämde mig för att välja ut fem stycken superbra bloggar, så här kommer dem. De står inte någon dum ordning. (Okej nu blev det bara tre för att blogg.se är så fruktansvärt segt.)


Pulsurbalans. Det verkar som att orden bara rinner ut i fingrarna och så blir det alltid sådär klockrent och lite kentigt. Och så har hon så väldans fint hår. Och så är det så fina foton, så det så.

niotillfem. Om jag nu måste säga en favorit, så är det solklart Sandras blogg. Bilderna, livet hon lever och hur hon skriver, är någonting jag skulle vilja ha. Och så har hon bra musiksmak.

HannaFridén. Ja, ja, ja, JA. Det är väl allt man behöver säga, på ett ungefär. Resten kan man läsa sig till. En toppenblogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0