tisdag den 13 november.

Idag har det verkligen varit en slapp dag i skolan. Tyvärr gick historiaseminariet väldigt, väldigt, VÄLDIGT dåligt. Jag får hoppas att det kommer fler tillfällen iallafall. Nog om det.

Det kändes som att jag rullade hem idag. På cykeln alltså. Medvind är bra. Och jag invigde min fina, gosiga mössa idag. Med en rosett på, så fint så fint tjalallala. Fått limegröna mms av Mirran också, det var kul. Kul och roligt.

Jag har egentligen så mycket skolarbete jag ska göra. Herregud, vilken ände ska jag ens börja i?helvete.
Såhär gör jag:
1. franskaverb
2. stryk under i temahäftet (historia+naturkunskapen)
3. ev. titta på killing us softly.

Där har ni min hemska eftermiddag/kväll.

ps. Lyssna lite på Jaymay så kanske det känns lite bättre.ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0