15:50 DANCING THE WHOLE WAY HOME

Idag skrev jag det där otroligt svåra naturkunskapsprovet. Tyvärr kan jag inte tillägga; Det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå! För det gjorde det inte, inte alls. Förhoppningsvis kommer jag ligga sådär mysigt precis-över-g-gränsen och slippa göra om provet.

När jag cyklade hem hade jag medvind hela vägen hem. Jag älskar medvind och jag älskar att cykla och jag älskar att cykla i medvind med Beirut i öronen. På något sätt kändes det som att hösten kom ett steg närmare.

Nu gjorde jag en thaisoppa med majs och fetaost i (Keldas extra starka Thaisoppa, 19,90 kr på Ica) så att jag ska få lite energi inför mina pluggtimmar. Herregud. På något sätt är jag så otroligt lättad över att det är nationalekonomi jag ska plugga. Det är väldigt logiskt och lätt att förstå och alltså kommer det inte kännas lika tungt att sätta sig ner och lära sig i princip 40 sidor.

Ikväll ska jag skriva ner mina favoritbloggar så att ni också kan ta del av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0