17:26 tisdag

Idag har det också varit en bra dag. Känns som att allt flyter på hur bra som helst nu vilket är awsome, frågan är väl bara när det vänder till det negativa. Man får väl ta vara på det som är antar jag!

På naturkunskapen lämnade jag in min labbrapport och var även klar med mina punkter på hälsoarbetet. YES. Det var då som Elsa, jag och Felicia kom på att vi ska åka halvVasan. Nu finns det ingen återvändo utan det är hård träning som gäller då vi har skrivit under ett papper, och den som backar ur får betala/göra något pinsamt. Så jaaaaaa. Let's do this hehe.

20 i ett slutade vi och då åkte jag och tränade. Körde bara lite styrka för benen och så sprang jag i 25 minuter. Bättre än inget antar jag.

När jag kom hem ställde jag mig och gjorde en finfin lasagne. Det kan vara den bästa jag någonsin gjort! Det blev en med köttfärs och en med spenat, linser och morötter.

Nu ska jag göra franskatexterna klart och sen blir det nog att sova.

Imorgon blir det däremot bio med några girlzzzzzzzz. Sen studiedag på torsdag. Lägg sedan till att jag slutar halv tolv på fredag. Fin vecka? Jarrrrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0