18:37 the boy in the fancy suit.

Då var man tillbaka efter en lååååååååång dag i skolan. Nej så är det faktiskt inte alls. Världens slappaste måndag. Sånt gillar jag! Jag hann nästan skriva klart min labbrapport och gjorde klart lite till hälsoarbetet. Så ja, någonting har jag väl fått ut av den här dagen.

På jobbet var det en mamma som kom fram och berömde mig, sånt borde fler komma och göra. Inte att de ska berömma mig, men man borde göra det i allmänhet för att man blir så glad. De jobbiga barnen har även fått flytta från mina grupper, så nu ser jag faktiskt fram emot nästa måndag.

Nu ska jag ta itu med min o-färdiga labbrapport och sen ska jag läsa klart Last of the rock romantics. Fint slut på en måndag, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0