18:39 solsken,beirut och röda äpplen

Lillördag. Onsdag. Två dagar kvar till fredag. Det borde jag klara!

Felicia & jag ska göra ett mycket tappert försök att göra en franskauppgift rolig. Det ni. Mer om det kommer senare vaaa. Vi har tittat på två filmer i skolan idag, Supersize me och Dead poets society (?????)

När jag kom hem städade jag, åt pasta med pesto (min favoriträtt) och pluggade lite samhällskunskap.

Imorgon har jag sovmorgon till 09:30 vilket känns ganska fint, extra fint med tanke på att jag slutar 20 i ett. Då blir det musikskolan, plugg på café m, köpa nytt busskort, titta om mina skor har kommit in och sola om jag hinner. Jag har ju så dålig hy enligt mamma.

solsken: idag var det sol ute.
beirut: jag lyssnade på beirut idag när jag cyklade till skolan och fick lite extra energi.
röda äpplen: jag har ätit två alldeles finfina röda äpplen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0