19:45 TRYING YOUR LUCK

MÅNDAG.

Usch, måndagar är inte min dag kan jag väl börja med att säga. Att börja klockan åtta med naturkunskapslaborationer är ingen bra början. Men, jag klarade det och blev en läxa rikare. På engelskan ser vi en film som verkar ganska bra, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter nu, får väl ta reda på det.

Idag slutade vi vid två och då åkte jag och Josefine hem till henne och såg på The Beautiful Life med Mischa Barton. Underbart bra va. Sen åkte jag och jobbade.

Nu ska jag snart bli förhörd så jag kan vara helt säker på att jag kan naturkunskapen. Sen blir det samhällskunskapsplugg för hela slanten.

ps. träffade Linnéa idag av en slump och sken antagligen upp som en sol. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0