20:24 SONG FOR THE SONGS

förlåt kära bloggen. förlåt. jag är verkligen inte bra på att blogga ibland, även fast jag lovade en förbättring. men nu så!

Många fina saker har gjorts sen jag skrev här sist. Bara sådär så att ni vet. Bra saker. Jag har varit i Stockholm med M och sett Håkan, köpt en snygg tröja och världens bästa bok. The last of the rock romantics, om Pete såklart. Älskade Pete.






Jag har också haft fullt upp med skolan, det är verkligen en plåga att gå dit. Men för varje dag som går blir det en dag närmare studenten. Underbart. Då är jag äntligen fri och kan göra lite som man vill. Fint. Just nu snurrar huvudet av franska motsatsord, franska verb, nationalekonomi och lapprapporter. Sånt där som man egentligen inte orkar med, men som man måste orka med ändå.

Idag sprang jag på gymmet och tittade på Gossip Girl samtidigt. Allting gick plötsligt lite bättre och motiveringen var; jag springer i lagom tempo när det är själva avsnitten, och i pauserna springer jag allt vad jag har. Och det gick bra!

Sen gick jag in på Ica och köpte thaisoppa, fetaost, keso och sallad. Det är bland det bästa jag vet. När jag kom hem stekte jag lax, tog fram majs, broccoli och tärnade fetaost i små, små tärningar. Sen la jag i det i Keldas thaisoppa. Det var nog bland det bästa jag någonsin ätit. Matlagning är nog min grej trots allt.

Nu har ni fått en liten uppdatering, och bättre kommer med bilder osv. Bra va?

På tisdag fyller jag 17(...) och på min önskelista står det; pengar, en bok om pete och en ny bh från american apparel. Någonting borde man väl få.

(Just nu lyssnar jag bara på fyra olika band. Babyshambles, Arctic Monkeys, Beirut och The Concretes.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0