20:31 i'm good, i'm gone.

Jag kan ganska mycket till provet på fredag vilket jag är väldigt nöjd med. Morfar ringde och förgyllde min dag förut. Han och mormor har precis varit i Venedig och han berättade, och man hörde verkligen värmen och glädjen i rösten, att de hade åkt gondol under Suckarnas bro, och om man pussas under bron, skulle kärleken hålla livet ut. Något sånt fint ska jag också göra någongång. Jag är så glad att de kom iväg, de har velat åka så länge och man vet ju inte hur länge de orkar resa längre.

Nu ska jag göra mig en stor kopp Chaite som snart är slut, titta på Andra Avenyn och Riverside. Kan det bli en bättre tisdagskväll? Nej.


bjuder på en snygg bild på mirre från hennes facebook. man blir ju lite glad iallafall, snuttan (K).


Kommentarer
Postat av: Mirre

Hahaha

2009-09-22 @ 20:54:26
URL: http://bajskvinnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0