22:12 A SUNDAY SMILE

Godkväll blöggnnnnnnnn.

Idag har jag haft fullt upp! Gick upp halv tio för att dela ut reklam, vilket gick väldigt snabbt idag. Var klar redan vid tolv. Klockan ett ringde en glad Josefine på dörren, vi började baka hallongrottor och sen pluggade vi naturkunskap. Det som vi har prov på, atomer och molekyler och allt vad det är, är bland det tråkigaste jag vet, därför är det så bra att jag har Josefine att plugga med! Det går en aning lättare då. Sen bakade vi även två PERFEKTA kladdkakor. Det kändes ganska jobbigt att vi inte fick smaka någonting då det är till lärarna. (för att få pengar till Barcelonaresan 2010).

Halv åtta åkte jag och röstade. Jag hade verkligen ingen bra koll på vad man röstade för, men jag antar att det hade någonting med kyrkan att göra, hur den ska utvecklas/styras blablabla. (rätta mig gärna om jag har fel!!!) Jag röstade för att det är viktigt att göra sin röst hörd på något sätt nu när man har möjligheten att göra det, och dels för att inte Sverigedemokraterna ska bli större än vad de redan är.

Jag avslutade kvällen framför TV:n och Ensam mamma söker, ett mer patetiskt program kan man knappast hitta, Kändisdjungeln kanske. Jag tror att Madelene och Marcus kommer bli ett par, Helena och Christian och Ulrika och Lasse. Earl Grey och vindruvor fick bli mitt sällskap för kvällen.

Där har ni min söndag i stora drag, därav dålig uppdatering!
puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är bra att jag kan plugga med dig med, för annars skulle det nog inte gå! <3

2009-09-21 @ 18:25:45
URL: http://www.josefinew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0