saker som har förgyllt min dag idag, än så länge.

  • påväg till skolan så såg jag en överviktig man som kanske var i 30årsåldern som CYKLADE med HJÄLM. jag blev glad för han har kanske tagit tag i sitt viktproblem och får frisk luft. och så var han smart som använde cykelhjälm.
  • frida blev ledsen när hon hade glömt matteboken i skolan och cyklade tillbaka till skolan för att hämta den. hon tar skolan på allvar för i vanliga fall cyklar man inte tillbaka för en matteläxa.
  • josefine gav mig hennes recept på apoteket idag. jag har nog aldrig varit så tacksam förut.
  • regn. JAG ÄLSKAR REGN. fast imorgon och på lördag måste det vara sol. så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0