SKINNY LOVE

förlåt för dålig uppdatering men jag har varit så stressad och haft mycket att göra nu inför stockholm. för idag åker jag till stockholm och ser min älskade, älskade håkan. finfint!

Så fort man blir ledsen eller nedstämd så sätter jag alltid på Hurricane. Det känns som att det på något sätt att en låt som jag alltid finner trygghet i, vilket är ganska bra! Nu blir det åttonde(?) gången jag ser honom. Jag hoppas det blir kanon och jag hoppas han spelar Nu kan du få mig så lätt, Hurricane och Kom igen Lena. Tyvärr tror jag inte att det slår spelningen i Scandinavium. Det var bland det bästa jag har varit med om.

Nog om Håkan, hoppas ni får en bra helg och att ni tittar in här på söndag för förhoppningsvis mängder av bilder!
pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0