16:21

Nu har Mathias åkt hem. Lite (jätte) jobbigt att bo så långt bort ifrån varandra, men ack så mysigt det är att ses iallafall. Tur att det finns telefon.
Här kommer lite bilder. De är oredigerade och sådär, men vad gör det om hundra år?
I torsdags åkte jag upp till Stockholm för att träffa Mathias. Vi träffade hans syster och hennes kille plus en så himla liten bebis. Den var så gullig ska ni veta. Åt lunch på Vapiano, handlade en blommig kjol och en blå tröja. Jag hade ju även försökt hålla en hemlighet för Mathias att vi skulle bo på hotell, det gick inte så bra eftersom jag råkade försäga mig. Hotellet var hur fint som helst. På kvällen åt vi på Grill. Jag åt grillade grönsaker med guacamole och lite andra såser och Mathias åt lamm och sådär.
En nyvaken Mathias hihihihi. I lördags åt vi supergod frukost med bland annat passionsfrukter, kiwisar, blåbärssoppa, oboy och avocadomackor. Sen cyklade vi in till stan i det fina vårvädret. På eftermiddagen såg vi Milan vinna och lagade god mat.
Igår hjälpte Mathias mig att dela ut reklam (<3) och så tittade vi på film och sådär.
Idag åkte min fina pojkvän hem.
puss!
Ikväll ska jag bege mig mot Felicias lägenhet där vi plus Karolina ska peppa Paris litegrann med fransk film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0