Från Stockholm till Paris.

Det här är nästan allt som jag köpte i Stockholm och i Paris. En finfin kjol från Weekday som är lite för stor. När jag har tid ska jag minsann sy in och sy upp den lite så den blir perfekt. I Paris köpte jag även ett schampoo som luktar så gott att man inte vill använda det. Och så anteckningsboken som någon dag ska bli full av viktiga och mindre viktiga anteckningar. Förutom detta köpte jag en svart kjol med fickor på från American Apparel och en blå tshirt från Weekday. Min syster fick två väskor, en med ett litet knäppe på och en väska med silvriga nitar på.
Såhär ser den ut, för tolv euro blev den min! Jag köpte lite presenter också. De kan jag inte visa än, även om jag vet att det sitter en liten kille däruppe i norr som gärna vill veta vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0