hej hej hej hej hej hej hej

Igår kom polisen och förstörde hela nollningen. Kul! Idag ska jag och mamma åka runt på lite olika loppisar och se om vi hittar en låg hylla och en liten hylla till mitt rum. Sen ska jag slipa och grundmåla min byrå också. Händig_kvinna_92. Borde vika alla tidningar ikväll också så att jag slipper det imorgon. Imorgon ska jag jobba två gånger. Först ska jag dela ut tidningar och sen ska jag jobba med mina gamlingar 13-17. Halv sex ere friskis och svettis som gäller. Kul att jag skriver upp allt det här. Vet inte varför. Har tråkigt. Kom på att jag hade godis i min väska också. Yes. Tycker ni ska antecka det!
Åker till min lilla pojkvän första helgen i september. Tror inte att ni förstår hur mycket jag tycker om honom!!!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexyyyyyyy

2010-09-07 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0