idag börjar jag skolan igen.

Jo. Så är det. Nu är det dags för prov och läxor och inlämningsuppgifter som gör att man blir stressad och sur. Men det ska jag klara av! För varje dag som går är det en dag närmare studenten. Innan allt jobbigt (och roligt) börjar, är det en vecka av nollning som gäller.
-
-
-
Idag ska jag göra små ärenden också. Som att köpa en kalender, en ny baddräkt så att jag kan börja simma igen, köpa en skjorta, ta ett id-kort så att jag inte behöver visa upp mitt fula pass när jag fyller 18, hämta ut medicin och köpa strumpbyxor. Sånt viktigt. Och så ska jag springa en runda också. Nu är det ordning och reda som gäller!
-
-
-
Idag ska jag lägga upp bilder från Emmaboda och Barcelona också. Det lovar jag.
-
-
-
En till sak: Jag ska göra en ny blogg eftersom mitt bloggnamn gör att det låter som en viktblogg, fast det är det inte. Det är faktiskt taget ur en KENTlåt. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0