15.47 ibland så är det som om allting fungerar alldeles utmärkt.

Torsdag. En torsdag som var så solig att det värmde när man gick. Så ska det vara, jämt! Fast jag hade hellre sett att all snö var borta, att träden var gröna, en alldeles blå himmel, en stor sol och fåglar som kvittar. Vår, med andra ord.

Nu sitter jag med mitt franskavykort som ska vara klart imorgon. Det går nog bra. Efter det ska jag göra lite mer på mitt sydafrikaarbete och efter det blir det att göra en kladdkaka till min pappa. Han är mämligen en sån person som vill ta vara på namnsdagarna. Självklart är det ju bara en undanflykt för att kunna äta någon efterrätt. Jaja, jag klagar inte iallafall.

Imorgon är det äntligen fredag, som jag har längtat! Hade helst velat vara 20 år imorgon och befunnit mig i Göteborg och sett Henrik Berggren. Det hade varit fint. Eftersom jag slutar vid ett imorgon ska jag gå och träna ett tag, sen blir det Skins för hela slanten. Det låter väl ändå helt okej?

På lördag är det Harry Pottermaskerad hos Sally och det ska bli rätt kul. 100 poäng till den som vet vem jag ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0