alltså. peter jöback. vilken underbar lördag.

Jag tror inte riktigt ni kan förstå vilken toppenlördag det här har varit för mig. Äntligen. Dagen började med att prata med min lilla pojkvän som jag får träffa om nästan fem dagar (ja jag längtar som jag vet inte vad), sen åkte jag in till stan med mamma. Trots att det regnade stora snöblöta flingor hittade jag mina Dr. Martens och jag tror de kan bli bra när jag väl har gått in de och stelheten är borta. Hittade även en guidebok om Paris för 39 kronor på bokrean. Det kallar jag fynd! Sen gick jag till simhallen i regnet och simmade en kilometer och lite till.

Ikväll har jag ätit rödbetssallad med chevréost och valnötter och tittat på Melodifestivalen. Alltså Peter Jöback. Om ni inte visste det så har jag en liten dold kärlek till honom på något sätt. Jag har gillat honom sedan jag satt i en bil med mina gudföräldrar en varm sommardag och vi lyssnade på Kristina från Duvemåla. Ganska länge  med andra ord! Ringde och röstade och skrek lite med mansröst när han kom till final. Så ja, ni kan gissa vad jag gör om två veckor.

Imorgon ska jag jobba och hoppas verkligen att det inte snöar eller något sånt tråkigt, och sen ska jag åka och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0