dagens.

Dagens humör: glad och lite trött. mest glad!
Dagens mående: bra, har skön träningsvärk sen ett hårt pass på gymmet (woho!!!)
Dagens borde: borde sätta mig med sydafrikapowerpointen och med de två franskauppsatserna.
Dagens frisyr: en bulle på huvudet.
Dagens klädsel: hm, spetstights, svart kjol, svart tröja, svart sjal och rutig skjorta.
Dagens planer: skins och prata med mathias innan jag går och lägger mig.
Dagens vill ha: vår, paris, sommar, en systemkamera och en mathias.
Dagens längtan: när mathias kommer, när jag ska till paris och när jag ska se pete.
Dagens tråkigaste: att behöva gå upp tidigt.
Dagens roligaste: att jag inte svimmade när jag höll mitt argumenterande tal.
Dagens låt: their way - littl'ans och pete.
Dagens köp: ingenting.
Dagens Maträtt: det jag visade förut, och ris och sallad.
Dagens Dryck: mjölk, te och vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0