en tisdagskväll hos Felicia.

Igår var det tisdag. Inte vilken tisdag som helst, utan Josefine hade sin 18årsfest. Kvällen började hemma hos Felicia!

Vi började med att fixa vinet och jag lagade supergod mat. Små pastafjärilar och en pastasås gjord på champinjoner, paprika, bladspenat och en burk créme fraiche.

Åsa. Som förövrigt hade väldigt fint hår!


Ni skulle bara veta vad vi gjorde. Felicia och Elsa.


Jag var lite halvcool och tog kort på mig själv i spegeln.

Karolina körde allt vad hon hade och blev kvällens stjärna. (Är säker på att du bjuder på den här bilden! annars tar jag bort den.)

Här slutade jag använda kameran. Men vi gick genom stan, hittade en bild på Persbrandt och sen gick vi till Josefine som hade fest. Idag fyller hon 18 år, grattis babe<3.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Känner att jag verkligen ääääälskar bilderna på mig. men visst.. Puss babe <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 (hehe)

2010-02-24 @ 15:01:55
Postat av: felicia - igen duh (vem annars??????)

Älskar för övrigt bilderna på Karolina på riktigt. Hahaha. Helt klockarena. Särskilt den första. Den representerar hela kvällen ganska väl tror jag. haha. Men värd kväll azz. får vi göra igen.

2010-02-24 @ 15:03:56
Postat av: JOSEFINE

tack lisa! <3

2010-02-25 @ 16:54:48
URL: http://josefinew.devote.se/
Postat av: Karolina

HAHA bilderna är underbara, synd bara att de är så förbaskat fula! snälla den första är inte så fin. men visst hur många läser din blogg? fler än tio? okej då får ha kvar den :D hahaa kul att jag inte ahr den ringaste minne av att du överhuvudtaget tog dem. det säger en del om mig den kvällen. Helt klart lyckat, men du borde ha fler bilder på dig, du var jätte fin! BAMSEKRAM<3

2010-02-28 @ 16:32:02
Postat av: Karko igen.

En till sak bara, jag har skägg på den första bilden av mig!

2010-02-28 @ 16:33:27
Postat av: Karko, ännu en gång...

en ringaste minne, haha där kom det.. = korkad tjej.( felicia skulle nog uppskatta den felsägningen) :D allt är felstavat och grammatiskt inkorrekt. Men så är det! bajs. puss lisa

2010-02-28 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0