jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig.

Idag är det fredag och det är verkligen skönt att ha två lediga dagar innan man ska tillbaka till skolan igen. Idag började vi med FNrollspelet och vi fick se en halvbra film. Vid ett åkte jag hem och sen dess har jag bland annat lyssnat på Lykke Li's konsert från Peace & Love (då stod jag på Mathias fötter för jag hade inga skor), varit och handlat nyttig mat, hittat mer fakta om sydafrika och fått beslutsångest om jag ska på harrypottermaskeraden eller inte. Är inte alls sugen på det faktiskt.

Ikväll ska jag plugga och kanske se Skins, sen ska jag avsluta den här dagen med att prata med världens finaste pojkvän. Om 20 nätter ses vi. Imorgon är det bara 19 kvar. Det är verkligen värt varenda sekund man får vänta, bara så ni vet.

<3

Kommentarer
Postat av: per

jo men kör på harry kOmIgEnnULiZaAaA!!!!

2010-02-13 @ 00:00:50
URL: http://onthecount.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0