rock'n'roll-blå ögon.

Hej. Idag har det varit en onsdag som har varit ganska så stressig men ändå ganska rolig. I skolan var det små, små nior och hälsade på och vi lekte en lek att man skulle bygga ett hus tillsammans. Precis som man gjorde när jag själv var och "hälsade på" min linje. Fast det klart, niorna såg inte så himlans små ut faktiskt.

Efter skolan gick jag och tittade i alla affärer för att försöka hitta den perfekta röda rougen. Men nej, den finns bara på Face och just nu saknar jag ekonomin till att köpa den. Ajdå. Jag som trodde jag skulle komma för kanske lite under en hundring. Ack så fel man kan ha. Nåja. Klockan tre gick jag till min frisör och klippte bort allt slitet hår (ungefär tio centimeter och det betyder att jag har kort hår nu), färgade utväxten och gjorde lite slingor. Nu ser det iallafall acceptabelt ut.

Hela kvällen har gått åt till att packa, ladda över Skins till ipoden, prata med Mathias och försöka läsa på lite till FN-provet imorgon. Det går sådär kan man väl säga. Och appråpå det där med att packa. Jag har mest slängt ner lite kläder, utan att veta vad som passar ihop. Det blir en liten utmaning minsann.

Nu ska jag sova. Imorgon åker jag upp till Boden och stannar där tills på söndag. Om planet kan lyfta, vill säga. Men det kan det nog, förhoppningsvis. Ha det så bra nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0