shutter island.

Hej kära vänner.

Idag har jag inte alls haft någon bra dag. Gymmet var stängt så jag fick snällt gå hem (ungefär fem-sex kilometer). Efter ett tag åkte jag in till stan för att träffa Linnéa. Jag köpte ett par shorts som jag ska kunna ha i sommar, åt på Café M och såg Shutter Island. Jag tyckte att den var sådär. Inte så sevärd med andra ord. Men kul hade vi iallafall, bra det.

Imorgon ska jag i ren protest mot gymmet, leta reda på vår gamla motionscykel och köra några kilometer. Bättre än ingenting. Imorgon är det Solsidan och en vecka kvar tills världens finaste Mathias kommer till mig. Som jag längtar efter honom!

Nu ska jag skriva ett loggboksinlägg och sen ska jag gå och lägga mig.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Hur sjutton kunde du tycka att filmen var sådär? :O Den var ju hur bra som helst ju! Man blev nästan psyk av den...

2010-03-05 @ 23:17:47
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0