små, små saker som gör livet så mycket lättare ibland.

Ibland kan man bli glad av så himla små saker. Som att pappa har köpt en helt ny förpackning med blåbärssoppa. Det gjorde han för en liten stund sen så ikväll klockan elva är det fyra avsnitt med Paradise Hotel med chaite, blåbärssoppa och vindruvor. Mysigt va?

Nu ska jag lämna skolarbetet för idag och börja packa. Jag åker ju till min pojkvän som bor i Boden på torsdag. Tänker slänga runt honom lite i snön.
Här är Mathias med sin ren Melker.


(okej idag har jag världens sämsta humor. har tittat på den där videon med pojken som spelar ukelele ungefär hundra gånger. ps. det är verkligen inte mathias. ds.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0