20:01

Idag har jag inte haft en så himla rolig söndag. Jag skulle önska att söndagar var en sån dag som man längtade till, men nej. Jag förknippar söndagar med att vika reklam, dela ut den och att plugga i mängder. Men, jag antar att man ska vara glad för att man har ett jobb och att man har viljan att försöka lyckas bra i skolan. Har även tränat i nästan 1,5 timme. Bra va?

Nu ska jag snart gå ner och göra en stor kopp chaite och se Damernas detektivbyrå som gick i måndags. Råkade ju missa det tyvärr.

Imorgon ska jag tvätta, dammsuga mitt rum och leta ihop lite mer material om Afghanistan. Rolig måndag va..? Imorgon är det också den 4 januari. Det innebär att jag och Mathias har varit tillsammans i fyra månader. <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0